Шукати в цьому блозі

понеділок, 26 лютого 2018 р.

Участь у районних спортивних змаганнях "Тато, мама, я - спортивна сім'я"

9 лютого 2018 року  сім'я Майстренків з Могильненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів брала участь у районному етапі Всеукраїнського спортивно-масового заходу « Мама,  тато,  я – спортивна сім'я »
    Спортивна программа заходів ІІ етапу складалася з чотирьох комплексних естафет:
                 1 естафета
Тато з мамою складають руки «кріслом» і проносять свою дитину через перепони.

     ІІ естафета
Стрибок на двох ногах з місця, перший учасник стрибає у довжину з місця, другий стрибає з того місця , де приземлився перший, третій стрибає з того місця, де приземлився другий.

  ІІІ естафета
«Влучити в ціль». Пять тенісних м’ячів у кожній команді і кошик, відстань пять метрів від кошика
    
ІУестафета
« Хокей з м'ячем ». Оббігти кругом кеглі, ведучи перед собою м'яч за допомогою ключки. Повернутись на своє місце і передати ключку та м'яч іншому
     . 
Сім'я Майстренків    справилася з своїми завданнями та  була нагороджена грамотою  та цінним подарунком  і залишилися задоволені від участі у змаганнях.

     











Немає коментарів:

Дописати коментар