Шукати в цьому блозі

Школа становлення педагогічної майстерності елементами ТРВЗ-педагогіки

Творча група 

«Школа становлення педагогічної майстерності елементами ТРВЗ-педагогіки     на 2016 – 2017 н.р.»


МЕТА:
 сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, елементами методики ТРВЗ-педагогіки.

Основні завдання :
 поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання, сприяння оволодінню вчителями основних нормативних документів, вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.

Основні напрямки роботи:

  • розширити сферу знань учителів із методики ТРВЗ-педагогіки;
  • ознайомити  з елементами педагогічної техніки та впровадження їх в практику роботи учнів на уроках;
  • створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.

Склад творчої групи:

·         О.Ф.Горобець, вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.
  • І.В.Долібська, заступник директора з НВР, вчителька історії та правознавства, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.
  • К.В.Рабенюк, вчитель географії, спеціаліст вищої категорії.
  • Т.О.Стародуб, вчитель біології, спеціаліст ІІ категорії.
  • К.В.Тихорська, вчитель історії, спеціаліст.
  • О.В.Черняк, вчитель зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії.


    Засідання №1 (вересень)
1.     Опрацювання методики .
2.     Анкетування членів творчої групи.
3.     Ознайомлення з елементами ТРВЗ-педагогіки.



Засідання №2 (жовтень)

1.Розробка фрагментів уроків з використанням схеми СФА (системно-функціонального аналізу)
2.Керування науково – пошуковою роботою учнів в процесі навчання. Написання учнями пошуково - дослідницької роботи.
3. Презентація електронного міні-довідника «Синтаксис у схемах СФА».

Засідання № 3 (грудень)
1. Презентація та обговорення фрагментів  уроку  з використанням елементів ТРВЗ-педагогіки.
2. Підготовка до ЗНО. Розробки тестових завдань.
3. Використання на уроках методів «емпатія»,  «добре-погано».

Засідання №4 (січень)
1. Підготувати розробку уроку з використанням елементів ТРВЗ-педагогіки.
2.За Інтернет-ресурсами опрацювати тему «Роль винахідницьких задач у розвитку творчого милення учнів».
3. Розробити конспекти уроків з використанням методів «емпатія», «добре-погано».

Засідання №5 (лютий)

1.     Відвідування уроків педагогів – майстрів з метою ознайомлення з педагогічними технологіями, які застосовуються в школі.
2.     Інтерактивна гра «Нестандартні форми проведення уроків»
3.     За Інтернет-ресурсами опрацювати тему «Роль винахідницьких задач у розвитку творчого милення учнів»



Засідання № 6 (квітень)

1.Круглий стіл
 «Від мудрого наставника до творчого  вчителя»

Немає коментарів:

Дописати коментар