Шукати в цьому блозі

Організація навчально – виховного процесу шляхом використання іноваційних методів та прийомів

Творча група 

           «Організація навчально – виховного процесу
 шляхом використання іноваційних методів та прийомів»


МЕТА: створення можливості для формування інформаційних компетентностей в учасників навчально – виховного процесу, створення необхідних умов для різнопланової роботи з інформацією, максимальне підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

 Основні завдання :

1.Вдосконалення діяльності , підвищення компетентності, методичної кваліфікації, професійної грамотності, управлінської компетентності адміністрації;
2.Упровадження в навчально-виховний процес традиційних і нетрадиційних форм організації методичної роботи з педагогічними кадрами як передумови підвищення творчого потенціалу, компетентності вчителя;
3.Посилення практичної спрямованості методичної роботи, надання реальної допомоги вчителям, створення умов для підвищення творчого потенціалу колективу;
4.Розвиток традиційних і пошук нових високоефективних форм організації підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
5.Підвищення рівня навчальних досягнень учнів;
6.Формування індивідуальної, авторської, високоефективної системи педагогічної діяльності;
7.Виявлення обдарованості учнів.
8.Забезпечення високої якості освіти.


Основні напрямки роботи:

1.Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів;
2.Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів;
3.Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності навчального закладу;
4.Проведення моніторингових досліджень(виявлення обдарованості);
4.Підвищення рівня інформаційного забезпечення.

Склад творчої групи:


Н.М.Окрущак, директор школи, вчителька початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
І.В.Долібська, заступник директора з НВР, вчителька історії та правознавства, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель
Р.В.Тищук, педагог-організатор, вчителька інформатики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
О.Ф.Горобець, вчителька української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель
           С.П.Бойко, вчителька математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної  
           категорії
Є.В.Лехенко, вчителька початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
О.Л.Яремчук, вчитель фізичної культури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Засідання № 1 (вересень)


1.     Обговорення і затвердження плану роботи творчої групи на 2016 – 2017 н.р.
2.     Аналіз навчальних програм підручників, вивчення методичних рекомендацій викладання навчальних предметів на 2016 – 2017 н.р.
3.     Опрацювання методичної, психологічної літератури з проблеми «Формування креативної особистості шляхом використання інноваційних форм і методів організації навчально – виховного процесу»
4.     Теоретична частина «Створення умов для розвитку й самореалізації особистості в умовах використання нових педагогічних технологій.»


Завдання членам творчої групи:


  • зробити вибірку психолого – педагогічної, методичної літератури з проблеми;
  • продовжувати створювати банк даних методик психолого – педагогічної діагностики педагогічних працівників школи


Ззасідання № 2 (листопад)


1.
 Теоретична частина: «Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів на сучасному етапі»

2.      Методичний діалог: «Обговорення результатів анкетування «Чи готові вчителі впроваджувати інноваційні технології, тобто працювати зі здібними та обдарованими дітьми?»

Завдання членам творчої групи:


  • ознайомлення з новинками психолого – педагогічної, методичної літератури з проблеми;
  • підготовка до педагогічного семінару «Творчі завдання як засіб формування інтелектуальної культури школяра»;
  • підготовка матеріалів для папки «Побудова раціональної організації структури уроку»;
  • відвідування уроків. Мета відвідування «Способи активізації розумової діяльності школяра на уроці»;
  • підготувати анкети та тестові завдання для виявлення обдарованості.


    Засідання № 3 (лютий)


    1.
     Теоретична частина: Розвиток творчої компетентності школярів – актуальне соціальне замовлення

    2.
     Творча дискусія: «Обдарованість: закономірність чи виняток?»

    3. Обговорення відвіданих уроків. Мета відвідування «Способи активізації розумової діяльності школяра на уроці». Вироблення методичних рекомендацій вчителям з даного питання

    4.
     Тренінг «Як ефективно управляти навчально – виховним процесом?»


    Завдання членам творчої групи:


  • Відвідування уроків. Мета відвідування «Використання сучасних технологій з метою розвитку кожного учня».
  • Випуск психологічного бюлетеня «Психолого – педагогічні засади формування потреб в самоосвітній діяльності вчителя».
  •  Підготовка матеріалів до тематичної папки «Специфіка роботи з обдарованими дітьми»


Засідання № 4 (травень)


1.
 Теоретична частина «Розвиток креативної особистості учня як передумова його інтелектуального та духовного розвитку»

2.
 Методичний практикум «Творчі уроки – фактор навчання творчості» (створення збірки творчих уроків педагогів школи).

3. Підсумки роботи творчої групи за 2016 – 2017 н.р. обговорення плану роботи на 2017 – 2018н.р.


Завдання членам творчої групи:
  • Підбір психолого – педагогічної, методичної літератури з проблеми «Проблемне навчання як засіб формування пізнавальних і творчих здібностей учнів»



































Немає коментарів:

Дописати коментар