Шукати в цьому блозі

Робота з обдарованими дітьми

Робота з обдарованими дітьми

        У навчальній діяльності робота з обдарованими дітьми ґрунтується на диференційованому підході, що сприяє розширенню й поглибленню освітнього простору.
          Педагогічний колектив ЗШ І-ІІІ ст..с. Могильне виявляє обдарованість учнів за допомогою анкетування та тестів, та працює з обдарованими дітьми за напрямками – академічний, інтелектуальний, соціальний, креативний, художній, спортивний:
1. Психолого-педагогічний супровід дитини (картки, анкети, тести, заняття )
2.Індивідуальна диференційована робота.
3. Гурткова робота («Квітникарі-оранжувальники», військово-патріотичний «Патріоти», науково-технічний «Умілі руки», спортивна секція з волейболу, художньо-естетичний «Музичні струни», літературний «Проба пера», «Творча скарбниця», екологічний «Пролісок», ляльковий театр «Казка» ).
4. Залучення учнів до участі в загальношкільних, районних, обласних, всеукраїнських  позакласних заходах, конкурсах, вікторинах, змаганнях, предметних олімпіадах. (додаток 1) 
5. Залучення учнів до дослідницької роботи. (додаток 2)
6. Проектна діяльність .(класні колективи та загальношкільні) (додаток 3)
7. Театралізовані свята та дійства — особлива форма роботи з обдаровани¬ми дітьми, оскільки в них діти мають можливість не тільки реалізувати акторські здібності, безпосередньо беручи участь у виставах, але й виявити творчі навички, розробляючи сценарії постановок, розвинути схильність до художнього читання й літературної творчості, виявити ерудицію й дослідницькі навички у вікторинах і наукових диспутах. Така робота сприяє підвищенню мотивації обдарованих дітей до співробітництва з педагогами й копіткій роботі із самовдосконалення. (додаток 4)

Етапи роботи з обдарованими учнями:

1. Підготовчий
 Виявлення обдарованих учнів;
 Складання діагностичних карт;
 Планування  роботи з обдарованими учнями. (вчителі)


2. Основний (практичний)
 Упровадження інтерактивних методів навчання (проблемно-дослідницьких, проектних, інформаційно-комунікативних), що розвивають в учнів творче й дослідницьке мислення.
 Активна участь в інтелектуальних і творчих конкурсах різних рівнів.

3. Узагальнення
 Аналіз досягнутих результатів через моніторинг «Сонячного банку» (додаток 5)
Визначення перспектив і шляхів подальшої роботи з обдарованими учнями.































Немає коментарів:

Дописати коментар