Творча група
«Школа становлення педагогічної майстерності елементами ТРВЗ-педагогіки на 2016 – 2017 н.р.»
МЕТА: сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, елементами методики ТРВЗ-педагогіки.
Основні завдання : поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання, сприяння оволодінню вчителями основних нормативних документів, вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.
Основні напрямки роботи:
«Школа становлення педагогічної майстерності елементами ТРВЗ-педагогіки на 2016 – 2017 н.р.»
МЕТА: сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, елементами методики ТРВЗ-педагогіки.
Основні завдання : поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання, сприяння оволодінню вчителями основних нормативних документів, вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.
Основні напрямки роботи:
- розширити сферу знань учителів
із методики ТРВЗ-педагогіки;
- ознайомити з елементами педагогічної техніки та
впровадження їх в практику роботи учнів на уроках;
- створити для вчителів таке
методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.
Склад творчої групи:
·
О.Ф.Горобець, вчитель української мови та літератури, спеціаліст
вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.
- І.В.Долібська, заступник директора
з НВР, вчителька історії та правознавства, спеціаліст вищої кваліфікаційної
категорії, старший вчитель.
- К.В.Рабенюк, вчитель географії,
спеціаліст вищої категорії.
- Т.О.Стародуб, вчитель біології,
спеціаліст ІІ категорії.
- К.В.Тихорська, вчитель історії,
спеціаліст.
- О.В.Черняк, вчитель зарубіжної
літератури, спеціаліст вищої категорії.
Засідання №1 (вересень)
1. Опрацювання методики .
2. Анкетування членів
творчої групи.
3. Ознайомлення з
елементами ТРВЗ-педагогіки.
Засідання №2 (жовтень)
1.Розробка фрагментів уроків з використанням схеми СФА (системно-функціонального аналізу)
2.Керування науково –
пошуковою роботою учнів в процесі навчання. Написання учнями пошуково -
дослідницької роботи.
3. Презентація електронного міні-довідника
«Синтаксис у схемах СФА».
Засідання № 3 (грудень)
1. Презентація та обговорення фрагментів уроку з використанням елементів ТРВЗ-педагогіки.
Засідання № 3 (грудень)
1. Презентація та обговорення фрагментів уроку з використанням елементів ТРВЗ-педагогіки.
2. Підготовка до ЗНО. Розробки тестових завдань.
3. Використання на уроках методів
«емпатія», «добре-погано».
Засідання №4 (січень)
1. Підготувати розробку уроку з використанням елементів ТРВЗ-педагогіки.
2.За Інтернет-ресурсами опрацювати тему «Роль
винахідницьких задач у розвитку творчого милення учнів».
3. Розробити конспекти уроків з
використанням методів «емпатія», «добре-погано».
Засідання №5 (лютий)
1. Відвідування уроків
педагогів – майстрів з метою ознайомлення з педагогічними технологіями, які
застосовуються в школі.
2. Інтерактивна гра «Нестандартні форми
проведення уроків»
3.
За
Інтернет-ресурсами опрацювати тему «Роль винахідницьких задач у розвитку
творчого милення учнів»
Засідання
№ 6 (квітень)
1.Круглий стіл «Від мудрого наставника до творчого вчителя»
1.Круглий стіл «Від мудрого наставника до творчого вчителя»
Немає коментарів:
Дописати коментар